Asetarkastuksiin on varattava aika Kajaanin, Kuhmon, Kuusamon ja Suomussalmen poliisiasemilla

Oulun poliisilaitos jatkaa asetarkastuksia samoissa toimipaikoissa ja samoina aikoina kuin aikaisemminkin. Huomioitavaa kuitenkin on, että maanantaista 6.4.2020 lukien asiointiaika on varattava etukäteen asioitaessa Kajaanin, Kuhmon, Kuusamon tai Suomussalmen poliisiasemilla.Varaa aika netin kautta: www.poliisi.fi/ajanvaraus.Valtakunnallinen neuvontapuhelin 0295 419 800 neuvoo lupa-asioissa ja opastaa myös lupa-asioiden ajanvarauksissa ma - pe klo 8 - 16.15.Asetarkastusten ajankohdatHaapajärvi ke 12 - 16Haukipudas to 9 - 11 ja 12 - 17 OHJEKajaani ke 11 - 16 Huom! Aika varattava etukäteenKuhmo to 10 - 12 ja 13 - 14 Huom! Aika varattava etukäteenKuusamo to 9 - 16 Huom! Aika varattava etukäteenPudasjärvi ke 10 - 12Raahe parillisten viikkojen tiistait 12 -16Suomussalmi to 10 - 12 ja 13 - 14 Huom! Aika varattava etukäteenTaivalkoski ti klo 10 - 14Ylivieska parillisten viikkojen tiistait 12 - 16Aukioloajat kannattaa tarkistaa aina www.poliisi.fi/oulu -sivultaKehotamme kaikkia asiakkaitamme välttämään henkilökohtaista asiointia asemilla. Noudata välttämättömässä asioinnissa käsihygieniasta annettuja ohjeita. Ethän tule paikalle, jos sinulla on flunssan oireita tai olet saapunut ulkomailta hiljattain.Oulun poliisilaitos on rajoittanut asiointia- lupapalveluissa 30.3.2020 lukien- poliisin palvelupäivystyksissä 6.4.2020 lukien Poliisilaitos pyytää asiakkaitaan ensisijaisesti käyttämään poliisin sähköisiä palveluja, jotka löytyvät poliisin www-sivuilta www.poliisi.fi/verkkoasiointi. Verkkoasiointi minimoi tartuntariskin.Poliisi on varautunut koronatilanteeseen monin eri tavoin.Ajantasaista tietoa: www.poliisi.fi/koronavirus