Haapajärven, Ylivieskan, Kuusamon ja Pudasjärven poliisiasemien aukioloajoissa on poikkeuksia 16. - 17.1.2019

Oulun poliisilaitoksen asiakkaita pyydetään huomioimaan seuraavat poikkeukset poliisiasemien aukioloajoissa keskiviikkona 16. tammikuuta ja torstaina 17. tammikuuta 2019:Ylivieskan poliisiasema on suljettu 16.1.Haapajärven poliisiasemalla ei ole asetarkastuksia 16.1.Kuusamon poliisiasema on suljettu 17.1Pudasjärven poliisiaseman lupapalvelut suljettu koko päivän 17.1.Aukioloajat kannattaa aina tarkistaa sivulta www.poliisi.fi/oulu/yhteystiedot.Jos tarvitset kiireellistä poliisin apua, soita hätänumeroon 112Varaa aika netistä - Opastusta saat neuvontanumerosta 0295 419 800Henkilöllisyyttä osoittavat passi ja henkilökortti ovat nykyisin yhä tärkeämpiä. Passi- ja henkilökorttihakemuksen voi tehdä sähköisesti tai henkilökohtaisesti poliisilaitoksen lupapalvelussa asioiden. Tällöin kannattaa varata asiointiaika ennakkoon netistä www.poliisi.fi. Opastusta saat puhelimitse valtakunnallisesta neuvontanumerosta 0295 419 800 (pvm/mpm) arkisin kello 8 - 16.15. Ajan varaamiseksi ei kannata etsiä paikallispoliisin puhelinnumeroa, vaan käyttää valtakunnallista neuvontanumeroa. www.poliisi.fi/luvat -sivulta löytyy lisäksi chat-palvelu.